piątek, 20 marca 2015

Swój pozna swego

Do założenia tego bloga natchnęła mnie rozmowa z moim kolegą w nowej pracy. Zauważyłem że jest apatyczny i często niepokojąco zamykał się w sobie. Leczę się na depresję 6 lat i znając temat i objawy choroby, często udaje mi się rozpoznać ludzi z podobnymi problemami.Zapytałem co się dzieję. Najpierw się wzbraniał, jednak z biegiem czasu przyznał że zaczyna swoje leczenie. Swój pozna swego :). Z racji że kolega dopiero zaczyna walczyć o swoją stabilizację,
udzieliłem mu kilka rad i pogadaliśmy o naszym samopoczuciu. Czuje się trochę za niego odpowiedzialny i martwię się o niego, gdy ma doły "publicznie" i to w pracy. Zauważyłem, że takie rozmowy dobrze na mnie działają i pozwalają się zdystansować do choroby. Kiedy dzielisz się swoim brzemieniem jest prościej. Pomyślałem, że chce rozmawiać z większą grupą osób, opisywać leczenie i moje codzienne samopoczucie. Taka e-terapia :D. Jeżeli ktoś ma ochotę przysłać do mnie swoje myśli to bardzo proszę, z chęcią opublikuję tekst. W grupie raźniej. Może pomoże :)

1 komentarz: